众力资讯网
喺边个话广州妹唔出城返工嘅(返澳门🇲🇴版)
2025-02-03 15:45:00
丹翠车厘子的澳
旅游
澳门冇补假冇调休,全城都空荡荡嘅时候,已经要离开广州返澳门嘅牛马,听日又正式开工了[哭惹R][哭惹R][哭惹R]
每次离开广州都好感触,搭巴士嘅话仲会经过育才(我母校)先走得,每次都喺度谂高中嘅时候食味然臭,点会知道以后十年都要喺澳门做牛做马[失望R]
唔好问喺咪澳门人工高有身份证,土生土长荔湾人东山读书,真喺读下读下书就去佐做嘢,宜家就,最方便台湾可以随时去[doge]但牛三星要返广州先有得食咯[石化R][笑哭R]
来自一个pyq唔想发,只想发个癫唔想返工嘅在澳广州人敬上。
评论列表
苏
2
2025-02-03 17:57
省城靚女
绮
2
2025-02-03 18:59
羡慕听日先翻工的
呵呵呵呵呵哒
1
2025-02-03 17:56
做牛做马好捞挂
热门分类
推荐
热榜
军事
NBA
体育
社会
明星八卦
娱乐
财经
科技
汽车
历史
国际
游戏
动漫
公益
搞笑
商业
互联网
数码
国际足球
房产
家居
时尚
科学探索
职场
育儿
股票
教育
影视
情感
热点
中国军情
武器
中国南海
中国足球
亚洲杯
科比
综合体育
CBA
投资
楼市
大咖秀
外汇
创业
风口
SUV
豪车
概念车
优惠
新能源
美国
欧洲
朝日韩
俄罗斯
孕期
街拍
恋爱攻略
婚姻
正能量
评论列表