众力资讯网

喺边个话广州妹唔出城返工嘅(返澳门🇲🇴版)

澳门冇补假冇调休,全城都空荡荡嘅时候,已经要离开广州返澳门嘅牛马,听日又正式开工了[哭惹R][哭惹R][哭惹R]

每次离开广州都好感触,搭巴士嘅话仲会经过育才(我母校)先走得,每次都喺度谂高中嘅时候食味然臭,点会知道以后十年都要喺澳门做牛做马[失望R]

唔好问喺咪澳门人工高有身份证,土生土长荔湾人东山读书,真喺读下读下书就去佐做嘢,宜家就,最方便台湾可以随时去[doge]但牛三星要返广州先有得食咯[石化R][笑哭R]

来自一个pyq唔想发,只想发个癫唔想返工嘅在澳广州人敬上。

评论列表

苏
2
2025-02-03 17:57
省城靚女
绮
2
2025-02-03 18:59
羡慕听日先翻工的
呵呵呵呵呵哒
呵呵呵呵呵哒 1
2025-02-03 17:56
做牛做马好捞挂